Öğrencilerimiz, Fen Bilimleri dersinde işlenen “Canlıların Yapısına Yolculuk” konusunu pekiştirmek amacıyla “Kendi Mikroskobumu Yapıyorum” adlı deney etkinliğini gerçekleştirdi. Ahşap, mercek ve lastik gibi malzemeleri kullanarak kendi mikroskoplarını tasarlayan öğrencilerimiz, küçük yapıları büyüterek inceleme fırsatı buldu. Bu etkinlik sayesinde hem el becerilerini geliştirdiler hem de konuyu yaparak ve eğlenerek öğrendiler.











