Okulumuzda Ramazan ayının manevi atmosferini öğrencilerimize yaşatmak amacıyla ilkokul 1. ve 2. Sınıf öğrencilerimizin katılımıyla Tekne Orucu İftarı Programı düzenlendi. Sahurun bereketini yaşayıp öğle vaktine kadar tekne orucu tutan öğrencilerimiz, iftar saatinde hazırlanan bu özel sofrada bir araya gelerek oruçlarını açtılar. Birlik ve beraberlik duygularının pekiştiği etkinlikte öğrencilerimiz hem Ramazan geleneğini tanıma fırsatı buldu hem de keyifli anlar yaşadı. Öğrencilerimizin büyük bir heyecan ve mutlulukla katıldığı programda, öğrencilerimiz için hazırlanan hediyeler günün en güzel sürpriziydi.  Ramazan ayının manevi iklimine uygun sıcak ve samimi bir ortamda gerçekleştirilen etkinliğe katkı sağlayan öğretmenlerimize ve emeği geçen herkese teşekkür ederiz.