Okulumuzda yürütülen Şahsiyet Mektebi çalışmaları kapsamında, 5. sınıf öğrencilerimizle anlamlı bir etkinlik gerçekleştirdik. Türkçe dersi kapsamında öğrencilerimize “Şükür Günlükleri” dağıtılarak şükretme bilincini geliştirmeye yönelik bir çalışma başlatıldı. Etkinliğin ilk aşamasında öğrencilerimiz, günlüklerinin tanıtım bölümünü doldurarak kendilerini tanıttılar. Ardından o gün hayatlarında sahip oldukları güzellikleri fark ederek neye şükrettiklerini yazdılar. Böylece öğrencilerimiz hem duygu ve düşüncelerini yazılı olarak ifade etme fırsatı buldu hem de sahip oldukları nimetlerin kıymetini düşünme imkânı elde etti. Bir hafta boyunca devam edecek olan bu çalışma sayesinde öğrencilerimiz, her gün hayatlarında değer verdikleri şeyleri fark ederek şükür duygusunu günlük yaşamlarının bir parçası hâline getirecekler. Aynı zamanda düzenli yazma alışkanlığı kazanmaları ve öz değerlendirme becerilerini geliştirmeleri de hedeflenmektedir. Şahsiyet Mektebi programı kapsamında gerçekleştirilen bu etkinliğin; öğrencilerimizin manevi gelişimlerine, farkındalık kazanmalarına ve yazılı anlatım becerilerinin güçlenmesine katkı sağlamasını temenni ediyoruz.






