Nadide okulumuzda 1.sınıflar ile değer eğitimi dersimizde doğanın renkleri tefekkür atölyemizi gerçekleştirdik. Öğrencilerimiz doğadan topladıkları rengârenk yaprakların, çiçeklerin rengini, kokusunu, şeklini, dokularını inceleyerek her biri üzerinde tefekkür ettiler. Daha sonra doğanın renkleri ile boyamalarını yaparak, hayret ve şükür ile rabbimizin doğa aracılığı ile bize sunduğu renkleri keşfettiler.