İngilizce dersimizde 4.sınıflarımız  “Fun Day” etkinliğimizle güne eğlenceli bir giriş yaptılar  . Öğrencilerimiz grup halinde  4 farklı kategoride  kelime oluşturmaya çalıştılar ve böylelikle öğrendiklerini pratik yapma imkânı buldular.Etkinliğin bitmesini istemeyen öğrencilerimizle bir sonraki Fun Day de görüşmek dileğiyle.

Özel Nadide İlkokul 2.sınıflarımız İngilizce derslerimizde "Body Parts" konusunu "Catterpillar la la la it’s crawling on my nose"  şarkısını öğrendiler. Şarkı eşliğinde kendi yapmış oldukları tırtılları boyayarak ve keserek eğlendiler.

Özel Nadide İlkokulu Karakter Eğitimi "Sorumluluk" ayı etkinlikleri kapsamında farklı sorumlulukların farkında olmamızı sağlayan iki oyunlu bir etkinlik yaptık. Gereksiz yanan ışıkları kapatmak, tabağına yiyeceği kadar yemek almak, ödevini zamanında ve düzenli yapmak, sağlıklı beslenmek gibi kendi düzeyimize uygun seçtiğimiz sorumlulukları hem sessiz sinema oyunu oynayıp

Özel Nadide İlkokulu 3.sınıf öğrencileri Gayret Gemi Müzesi ve Hızırreis Denizaltı Müzesi’ni gezdiler. Öğrendiğimiz bilgilere göre 10 Mayıs 1946 yılında Amerika Birleşik Devletleri tarafından yapılan savaş gemisine USA Everson adı verilmiştir. 1973 yılında USA Everson Gemisi Türk Donanma Komutanlığı'na alınmış ve TCG Gayret adı verilmiştir.

4. sınıf öğrencilerimiz ile 160’ın üzerinde türden oluşan 1700’ün üzerinde hayvan nüfusuna ev sahipliği yapan “Faruk Yalçın Hayvanat Bahçesi ve Botanik Parkı”nı ziyaret ettik. Öğrencilerimize doğayı koruma bilinci aşılamak amacıyla yaptığımız gezimiz çok verimli geçti.

Nadide Okulumuzun ana unsurlarından biri olan Karakter Eğitiminin ilk basamağında öğrencilerimize sorumluluk bilinci kazandırıyoruz. Bu bilinçle Nadide 2.sınıf öğrencilerimizle önce sınıfta sorumluluk üzerine konuştuk daha sonra A'dan Z'ye sorumluluk kartlarımızı alan her öğrencimiz kartın üzerinde yazan sorumluluğu gerçekleştirmek için görevlendirildi.

Özel Nadide İlkokulunun 3.sınıf öğrencileri hayat bilgisi dersi kazanımları kapsamında arkadaşlık bağlarını güçlendirecek kolyeler hazırladılar. Kendilerine arkadaş seçerken onlarda olmasını istedikleri (güvenilir olması, merhametli olması, adil olması) özellikler ile kolyelerini renklendirdiler. Süreç içinde öğrendiklerini pekiştirmek için yaptığımız etkinliğimizden geriye kalanlar…

Öğrencilerimizle her yıl Değer Eğitimi Derslerinde uyguladığımız “KUDÜS MUHAFIZLARI” atölyemizi bu günlerde, Filistinli kardeşlerimize ve Mescid-i aksaya yapılan saldırlar sebebi ile içinde bulunduğumuz hafta boyunca gerçekleştirmekteyiz. Öğrencilerimiz atölyede Mescid-i Aksa’nın bizim için önemini ve Peygamber Efendimiz (s.a.v)’in;

Çağdaş yaklaşımlar ışığında uyguladığımız yöntemlerden birisi olan "Okuma Çemberi" yöntemiyle öğrencilerimizin üst düzey zihinsel becerilerini, okuduğunu anlama düzeylerini, eleştirel okuma becerilerini ve okumanın sosyal yönünü geliştirilmesine katkı sağlıyoruz. Nadide 2.sınıf öğrencilerimiz de "Okuma Çemberi" yöntemini kullanarak Şermin Mi Şerbet Mi? kitabını okudular.

Back to top