Bu eğitim-öğretim dönemimizin ilk kampını hafta sonu 7. Sınıf kız öğrencilerimizle gerçekleştirdik.

Kamp hazırlıklarımız perşembe akşamından başlamıştı. Evlerimizde heyecanla çantalarımızı toparladık, yiyecek içeceklerimizi hazır ettik, yanımızda arkadaşlarımızla eğlenceli vakit geçirirken kullanacağımız oyunlarımızı da almayı ihmal etmedik. Cuma çıkış vakti gelmiş kampımız başlamıştı.

İlk etkinlik olarak “Direniş Karatay” filmini izlemek için yola çıktık. Keyifle filmimizi izleyip Türk Büyüklerimizi ve geçmişlerimizi bir kere daha saygıyla yâd etik. Bu toprakları bizlere hangi zorlu günlerden geçerek bıraktıklarını hatırladık. Cuma akşamı kamp evimize geldikten sonra çay eşliğinde film kritğimizi yaptık.

Cumartresi sabahına, sabah namazı ve Fetih okumamızın ardından muhteşem bir kahvaltı ve doğa yürüyüşü ile başladık. Artık derslerimize başlayabilirdik. İlk olarak Sedef DEMİR Hocamız’dan Bağlılıklarımız Ve Bağımlılıklarımız konulu eğitimi dinledik. Ardından Mesrure SOYYİĞİT Hocamız ile “Ümmet Coğrafyası” üzerinde söyleşi yaptık kaybettiğimiz değerleri ve geri kazanmak için nasıl gayret sahibi olmamız gerektiğini uzun uzun konuştuk, Kudüs İslamın’dır dedik. Günümüzü Sabriye GÜNGÖR Hocamız’ın “Menkıbelerle Hayat Dersleri” sohbeti ve Özlem MUTLU Hocamız’ın “40 Hadis Ezber Yarışması” ile tamamladık. El işi saatimizde ise ahşap çubuklardan resim çerçevesi yaptık. Cumartresi akşamını ise oyun saatinde biraz eğlenerek ve çay saatimizde sohbet ederek geçirdik.

Pazar sabahına her zamanki gibi Sabah Namazı ve Fetih Okuması ile başladık. Daha sonra Başiskele Sahilde doğa yürüyüşümüzü gerçekleştirip, kahvaltımızı yaptık. . Kamptaki son saatlerimizdi. Oldukça verimli geçirmeye çalışıyor biraz daha uzasa diye içimizden geçiriyorduk. Son etkinliğimiz olan dikkat yarışması ile kamp boyu neye kadar dikkat etmişiz bunu ölçtük ve dikkatli arkadaşlarımız ödüllerini kaptılar.

Artık ayrılık vakti gelmişti. Valizlerimizi toparladık ve yavaş yavaş kamp evimizden ayrılmaya başladık. Hayatımızda unutmayacağımız arkadaşlarımız ve öğretmenlerimiz ile geçirdiğimiz bir hafta sonunu geride bırakmıştık. Emeği Geçen Tüm öğretmenlerimize teşekkür ediyor, öğrendiklerimizi hayatlarımızda uygulayabilmeyi Rabbimiz’den niyaz ediyoruz.