8.Sınıf öğrencilerimizle birinci dönemin yorgunluğunu atıp moral ve motivasyon depoladığımız bir kamp gerçekleştirdik. Öğrencilerimiz 15 Ocak pazartesi günü valizleri ile okula geldi. Otobüsümüzdeki yerlerimizi alarak maddi-manevi emniyet kemerlerimizi takarak yola çıktık. Keyifli bir yolculuğun ardından Bolu Sarot Termal Park Otel’e vardık.

Odalarımıza yerleştikten sonra Kaynaklarımızı alarak çalışma salonuna geçtik. Gün içinde sabah üç, öğleden sonra da üç toplam altı periyottan oluşan soru çözüm saatlerimizin de, serbest zamanda kaplıca-havuz ve eğlencenin de hakkını tastamam verdik. Sabah namazında köyün camisine cemaat olmayı da ihmal etmedik. Üç aşamada birinci dönem konularını tekrar ettik. Kahve, çay ikramları ile soru çözüm saatlerimizi daha keyifli hale getirdik. Akşam kız öğrencilerimiz öğretmenleri ile sadece bize tahsis edilen salonda eğlenirken erkek öğrencilerimiz de sobada çay ve kestane keyfi yaptılar.
Hem dersimizi çalışıp hem de arkadaşlarımızla eğlenceli vakit geçirerek LGS süreci için moral ve motivasyon depoladığımız  güzel bir kampı daha geride bırakarak 18 Ocak Perşembe sabahı okulumuza doğru hareket ettik.