Günlük hayatta kullandığımız birçok yöntem fen bilimleri dersinde bilimsel bir anlam kazanır. 7. Sınıflarımızla gerçekleşen bu dersimizde her grup kendi karışımını hazırladı ardından ayırma işlemi yaptı. Bunları yaparken hem öğrendiler hem de günlük yaşamın içindeki feni keşfettiler.

Münazara; karşısındakinin fikirlerine saygı duyabilmeyi, doğru olduğu kabul edilen bilgiyi sorgulayabilmeyi, bireyin kendi düşüncesini savunabilmesini veya savunulan tezi çürütebilmeyi amaçlar.
Karakter Eğitimi Komisyonu çalışmaları çerçevesinde sevgi ve saygı erdemi ile ilgili Türkçe zümresi tarafından 7.sınıf öğrencilerimizin katılım gösterdiği "Bunu Konuşalım" münazara yarışması düzenlendi.

Mor lahananın o güzel renginin özelliğini asitleri ve bazları ayırt etmek için kullanıldığını biliyor muydunuz?  8. Sınıf öğrencilerimizin hazırladığı mor lahana suyundan yapılan ayraç ile günlük hayatımızda fazlaca kullandığımız ürünlerin asit mi baz mı olduğunu hep birlikte gözlemledik.

Karakter eğitimi komisyonunun planladığı Beden Eğitimi ve Spor zümresinin uyguladığı Bayrağımıza saygı etkinliğimizi tamamladık. Hedefimiz öğrencilerimizin vatan sevgisinin önemini fark etmeleri ve İstiklal Marşı’nın önemini kavramalarıdır aynı zamanda buna uygun davranışlar sergilemeleri yönündedir.

7. sınıflarımız saf maddeleri öğrenmişken modellemek istediler. Oyun hamurları ile herkes kendi moleküllerini tasarladı. Yapılan özgün tasarımlarımızı mutlaka görmelisiniz.

Millî ve manevi duyguları canlı tutarak, tarih şuurumuzun canlanmasını sağlamak amacıyla Karakter Eğitimi "Sevgi-Saygı" teması çerçevesinde Türkçe Zümresi olarak 7. sınıflar arasında gerçekleştirdiğimiz "Ecdada Mektup" yarışmasının sonuçları belli oldu. 7/B sınıfından öğrencimiz Beril Öztürk, Cihan Padişahı Fatih Sultan Mehmet’e yazdığı mektupla birinci oldu.

Nadide okulları olarak öğrencilerimizi akademik hayata hazırladığımız gibi edinmeleri gereken değerleri çok yönlü olarak vermekteyiz. Okulumuz karakter eğitimi çalışmaları kapsamında Sosyal Bilgiler zümresi olarak bu ay "Saygı" kavramını irdeledik. Öğrencilerimiz "Saygı" kavramını kendi pencerelerinden yorumladılar.

Karakter eğitimi çalışmaları kapsamında “Sorumluluk” temalı Ailece Okuyoruz etkinliği gerçekleştirdi. Beyazıt Akman’ın Ben Yunus Bir Garip Aşık adlı kitabı 7. sınıf öğrencileri, velileri ve danışman öğretmenleri tarafından okundu.

Nadide Eğitim Kurumları Değer Eğitimi çalışmaları kapsamında, namaz gönüllüleri hareketi istişare toplantısını, öğrencilerimiz ile gerçekleştirdik. Yapılacak çalışmalar hakkında kendileri ile fikir alışverişinde bulunarak, namaz bilincinin oluşması için yeni neslin dünyasına uygun neler yapılabileceğini görüştük. “Rabbim bizi ve neslimizi namazı devamlı kılanlardan eyle”.

Back to top